zondag 8 december 2013

First Christmas op een theelichtdoosje

 

Hoi allemaal,

Hoe staat het met jullie kerstkaartenvoorraad? Mijn voorraad is nog maar halfweg... elk jaar opnieuw neem ik mezelf voor om het volgende jaar vroeger te beginnen maar in de lente en de zomer ben ik echt niet in de stemming om aan kerst te denken. Klinkt dit raar?
Daarenboven hebben de virussen Lore en mij flink te pakken gekregen. De zetel is onze grote vriend geworden :-) 

Deze keer heb ik de combinatie gemaakt van een kaartje en een kadoosje. In het doosje passen 4 theelichtjes, altijd leuk om cadeau te geven.
Ik heb met het mooie papier van Maya Design - Vintage Spring Basics 7th of April gewerkt.


Op het theelichtdoosje heb ik een kleine easelcard geplaatst. Het lieve stempeltje is er eentje van Wild Rose Studio - First Christmas. Ik heb enkel met een gedeelte van de stempel gewerkt.


Aan de binnenkant van het doosje heb ik een tekst van different colors gebruikt. Er is natuurlijk ook nog een beetje plaats voorzien om een mooie kerstwens neer te pennen :-)

Oh en voor ik het vergeet...een dikke dankjewel voor jullie lieve reacties op mijn vorig kaartje

Liefs en nog een fijne zondag,

Lins x

8 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat een schattig en mooi afdrukje heerlijk die winterse kleurtjes!

LottesCards zei

WAUW, lieverd!!! Je hebt precies gemaakt wat ik in gedachten heb. En ja hoor... Natuurlijk met de Sil gemaakt hé?! Ik geloof dat ik er toch aan moet geloven.... Pfff....

Ik vind het zo knap gedaan!!! Met de stempel op een easelkaart, zucht... Zo mooi!!!

Nu begrijp ik waarom het zo stil was op de mail, beterschapsknuffels hoor!!!

Liefs Lotte

Fabiola zei

absolument adorable Lins, biz

jolanda zei

heel mooi doosje

Helen zei

Hoi lieverd, deze creatie steelt mijn hart en je weet wel waarom natuurlijk ;-) Wat heb je dit weer mooi gemaakt en als altijd dat inkleuren (zucht.....) Dikke beterschapsknuffels, Helen

Erica ♥ zei

Wowww wat prachtig gemaakt !
Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

Adriana zei

Ooohhh Wat mooi! Wat doen die kleuren het mooi samen. Prachtig geheel zeg. Een lust voor het oog:-)
Ik hoop dat je de virussen helemaal hebt kunnen wegjagen? Ze zijn gemeen he?
Liefs Adriana

LottesCards zei

Nu wilde ik juist weten welk patroon dit doosje was, heb je het dit keer niet in je post vermeld.... :( Ik ga eens op zoek! Want ik vind het doosje zo mooi afgewerkt! Dus wilden wij deze ook maken! (oma en ik) HIHI

Zou je willen laten weten waar je deze vandaan hebt? Mocht je dit berichtje lezen...

Liefs!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.