maandag 16 december 2013

Bella on bauble

 

Hoi allemaal,

Met de cameo heb ik deze flip swing card (Design ID #50952) gemaakt. Het kaartmodelletje sprak me meteen aan.
De voorkant van het 'swing' gedeelte heb ik opgefleurd met Bella on bauble. Het afdrukje heb ik ingekleurd met potloden (een combinatie van faber castell en prisma).


Op de achterkant heb ik een de kersttekst gebruikt die je terugvindt bij de kerststempel van Wild Rose Studio - Blue bell in love.
Aan de binnenkant van de kaart heb ik nog een kerstbal (memory box - classic ornament) gehangen.
De kaart heb ik verder afgewerkt met het prachtige papier van Maya Design - Vintage Spring Basics 7th of April.

Dit kaartje en het theelichtdoosje staan momenteel bij Inge op de DT-tafel tussen alle kerstcreaties van mijn teammaatjes. Je kan er heel wat inspiratie opdoen van een bestekdoosje, een adventkerstboom tot een heleboel mooie kerstkaarten.
Alle materiaal voor dit kaartje is verkrijgbaar in 'In 't woefke'.

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden :-) Nogmaals bedankt voor al jullie fijne reacties!

Groetjes,

Lins x

7 opmerkingen:

Fabiola zei

oh la la quel amour, c'est trop mignon, biz

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Lins, supermooi.
Liefs van Anita

Sarah - Crea S zei

Wat een schatje! Prachtig Lins. Liefs,
http://littlecreass.blogspot.com/

Antoinette Voorn zei

Schitterend hoe alles weer bij elkaar past , leuk hoe je dit plaatje als uitgangspunt hebt genomen en de kleurtjes...ik vind het gaaf bedacht en gemaakt!

LottesCards zei

Wauw, wat een schitterende kaart! Dit model vind ik ook echt super. En zo mooi overal over nagedacht weer.... Prachtig!!! Super hoe je het hebt ingekleurd, en, en, en ik vind alles gewoon SUPER!!! Weer een reden om toch zo'n sil te willen.... HIHI

Liefs Lotte

Erica ♥ zei

Wat een gave kaart, woww !
Gezellige (knutsel) week ☺
Liefsss Erica ☼

Adriana zei

Wat een prachtkaart! Zo sjiek in deze kleuren. Echt een kunstwerkje!!

Liefs Adriana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
© All content, including photographs, is shared for personal inspiration only.

© Alles wat geplaatst wordt, inclusief foto's, wordt graag gedeeld enkel voor persoonlijke inspiratie.